Firma eventowa a oferta hoteli

2019-01-31

Firma eventowa analizuje najlepsze oferty współczesnych hoteli


Firma eventowa ukazuje, że popularność medycyny estetycznej wyparła spa z miasta i dziś mamy wyraźną i klarowna sytuację, w której rynek spa oraz wellness to około 700 hoteli w Polsce. Ponadto jak wynika z dostępnej analizy KPMG, branża hoteli i SPA zajmuje dopiero trzecie miejsce pod względem wielkości na rynku luksusowych dóbr. Jej potencjał jest jednak olbrzymi – w 2016 roku wartość segmentu spa i wellness oszacowano na 1,5 mld złotych, a do 2020 roku ma wzrosnąć o ok. 25 proc. Rynek ten cały czas się rozwija, bowiem razem z rozwojem takich gałęzi jak przemysł, budownictwo czy zupełnie nowe technologie, rozwija się również rynek dóbr luksusowych. Działa bardzo prosta zasada: im coraz bardziej Polacy się bogacą, tym na dobra lepszej kategorii mogą sobie pozwolić. Akurat ten rynek ma w sobie przeważnie ogromny i wciąż rosnący potencjał, jeżeli wskazuje się na firmę eventową.


Bogatszy portfel Polaków, niestabilna sytuacja w destynacjach turystycznych jak Turcja, czy też Egipt powodują, iż naprawdę większość hoteli spa w letnim sezonie ma blisko 100 % obłożenie. Znakomita infrastruktura spa i dość wysoki poziom usług w takiego typu obiektach powodują, że do polskich spa coraz częściej przyjeżdżają goście z zagranicy, gdzie niezbędna staje się firma eventowa https://www.everal.pl/. Na całym tle Europy nasz rynek wypada bardzo dobrze. Na tę uwagę zasługują wysoce bardzo interesujące specjalizacje bardzo wielu obiektów i różnorodne programy wsparcia leczenia, jak na przykład leczenie narządów ruchu bo to najczęstsze programy, układu krążenia, czy też wsparcie leczenia niepłodności. 


Trzeba również podkreślić, że hotele spa w ogóle nie oparły się popularności medycyny estetycznej. Te rozwiązania wprowadzają z myślą o znacznym zwiększeniu rentowności przez zyskanie na tego typu zabiegi klientów z wszystkich okolicznych miejscowości. W bogatej ofercie hoteli SPA często dostępne są tak zwane oferty pakietowe: tematyczne, czasowe, sezonowe oraz dla określonych grup klientów. Najczęściej pojawiają się różnego rodzaju masaże, kosmetyka ciała, twarzy bądź rytuały SPA. Hotele wówczas nie stronią od kompleksowej oferty: rehabilitacji, medycyny estetycznej, zabiegów leczniczych czy też porad dietetyka. Firma eventowa nakreśla poza tym, że łatwo się domyśleć, że i tak po dwutygodniowym pobycie w obiekcie można pokazać się światu jako „nowa lepsza wersja siebie. Chociaż złośliwych, którzy nie wierzą w „przemiany” także nie brakuje, fakty są takie, że w przeciągu dwóch tygodni można poddać się rehabilitacji i w jednej chwili pozbyć uporczywego bólu, wybielić sobie idealnie zęby, przejść parę zabiegów upiększających, a przy tym trenując jogę otrzymać jeszcze rozpisaną od specjalisty ważną dietę. 


W zależności od pakietu usług, taka usługa może kosztować nawet od kilku do nawet kilkuset tysięcy złotych. Jednak okazuje się, że dosyć podobnie jak od papierosów czy alkoholu od bycia piękną także można się uzależnić. W związku z czym dysmorfofobia określana jest jako bardzo swoiste uzależnienie od zabiegów medycyny estetycznej, choć tylko pośrednio jest to choroba, która polega na ciągłej świadomości pacjenta o brzydocie urojonej, pomimo obiektywnych dowodów jej braku. Stąd też poczucie przymusu poddawania się takim operacjom plastycznym czy jakimś malutkim korektom, mającym głównie na celu poprawę wyglądu. Te potrzeby non stop napędzają rynek, który na tym korzysta. Choć trendy światowe ciągle znajdują słabe odzwierciedlenie w rodzimej branży SPA, za sprawą tych niższych standardów i wciąż niewielkiej ilość obiektów, aktualnie eksperci wskazują, że następuje nieustanna profesjonalizacja branży. Co więcej, managerowie, którzy zarządzają obiektami kształcą się, śledzą konkurencję i przy tym starają się przenieść trendy na grunt polski, postrzegając SPA jako „filozofię umysłu”, a nie jako pewien sposób na dość łatwy zarobek. Klienci doceniają to i a tych, których na to stać często wracają. Koniec wraz z początkiem roku to zawsze czas podsumowań oraz snucia nowszych wizji, jeżeli chodzi o firmę eventową.


Należy poza tym brać pod uwagę jeszcze fakt, iż trudno również precyzyjnie przewidzieć, które ze wszystkich światowych trendów znajdą dla siebie widoczny i podatny grunt na lokalnym rynku. Wówczas niejednokrotnie przekonywaliśmy się, że to, co wydaje się jeszcze być zbyt ekstrawaganckie dla naszego rynku jednakże znajdowało swoją rzeszę zwolenników, a to, co zdawało się być tak zwanym pewniakiem” okazywało się malutko atrakcyjne dla szerszej grupy odbiorców. Specyfika branży bliskiego, a wręcz intymnego kontaktu z klientem jest taka, że najczęściej dużo trudniej jest zidentyfikować potrzeby, aniżeli je kreować. Mimo tego podjęliśmy pewien trud sporządzenia rankingu trendów, których ekspansji oraz wzmocnienia oczekujemy w następnym roku, jeżeli chodzi o firmę eventową.


Filozofia Fit & Healthy jest tudzież wszędzie. Bez żadnego zwątpienia to trend, który tak w tym, jak i następnych latach będzie znacznie pogłębiał swoją supremację, lecz nie tylko w branży SPA, ale w każdym aspekcie naszego życia. Wówczas życie społeczeństw bardzo wysoko rozwiniętych, do jakich na pewno Polsce coraz bliżej, łączy się z orientacją na dobra i usługi powiązane z świadomym kreowaniem zdrowych nawyków. Albowiem moda na ruch i aktywność fizyczną, zdrowe odżywianie, ekologiczne artykuły, ograniczanie skażenia środowisko to wszystko ma i będzie miało jeszcze większy wpływ na wykreowanie naszych konsumenckich postaw wskazuje firma eventowa.


Wpływ opisanego stylu życia na branżę usług SPA & Wellness jest natomiast zauważalny na całym świecie i ma wiele daleko idących za sobą konsekwencji, tak dla samego sektora jak i usług mu komplementarnych. Dodatkowo wydaje się, że to właśnie on powinien stać się szczególnym punktem wyjścia do dalszych predykcji i określenia scenariuszy możliwych do przewidzenia w nadchodzących miesiącach czy latach. Ponadto ujęcie holistyczne w tylko kilku wydaniach Holizm to z pewnością następne słowo klucz dla branży SPA. W związku z tym, że jesteśmy już na etapie, w którym taki prosty zabieg nie wystarcza by w pełni zaspokoi oczekiwania gościa. Na pierwszy rzut oka widać coraz częstsze przechodzenie w stronę dłuższych niż godzinne rytuałów, które mają na celu wprowadzić klienta w całkowicie inny stan świadomości. Taki przyjemny rytuał ma działać tak na ciało, jak i na umysł. Stąd właśnie dzielenie go na następujące po sobie etapy, jeżeli chodzi o firmę eventową.


Najczęściej rozpoczęcie go od spożycia specjalnie tworzonego na tę okazję trunku czyli koktajlu, albo naparu przez nakładanie maseczek, masaże wykonywane są przy użyciu wymyślnych, ale naturalnych rekwizytów, aż po aromatyczny prysznic wrażeń oraz kończącą wszystko chwilę relaksu w takim samym pomieszczeniu jako integralną część dokładnie całego rytuału. Dodatkowo wszystkiemu towarzyszy odpowiednia i kojąca muzyka, a niejednokrotnie nawet taki charakterystyczny wystrój pomieszczenia przypisany jest konkretnej idei, a dość często łączonej z danym kręgiem kulturowym. Firma eventowa musi zdawać sobie z tego sprawę.


Natomiast przedłużeniem takiego rozwiązania jest tak zwana propozycja rytuałów chińskich, egipskich, winnych, owocowych. Wszystko jest bowiem spięte we wspomnianym już zamysłem i ma wprowadzać nas w magiczny świat doznań dalekich od wszystkich trudów dnia codziennego. Wówczas taka kompleksowość przejawia się w branży SPA i usługach jej komplementarnych w jeszcze jeden bardzo istotny sposób. Częściej usługi te są ze sobą wyraźnie ściśle powiązane i oferują korzystającym wielogodzinne podróże po świecie zdrowia oraz urody przypisane danemu motywowi przewodniemu. Na przykład dzień rozpoczyna się w hotelowej restauracji, która podaje tylko i wyłącznie jedzenie przygotowywane z produktów ekologicznych pochodzących od lokalnych i od tradycyjnych wytwórców. Później nadchodzi pewien czas na rytuał oparty głównie na sianie, po którym wybieramy się na przejażdżkę konną po lokalnych lasach i łąkach, na których zbieramy pachnące grzyby ucząc się przy okazji podstaw sztuki tego klasycznego hobby. Po powrocie znowu odwiedzamy restaurację, w której skosztować można nie tylko kolejnych wymyślnych i oryginalnych potraw w wydaniu tradycyjnym, ale też nalewek oraz win lokalnej produkcji. Po całym posiłku odpoczywamy w doskonałej łaźni delikatnie biczując swoje ciało gałązkami brzozowymi po czym udajemy się na ognisko w starym stylu, jeżeli chodzi o firmę eventową.

 

Najważniejsze, by gość mógł całkiem zapomnieć o wszystkim, co wykracza zupełnie poza granice budowanego z trudem i ogromną precyzją świata doznań. To właśnie ten nurt będzie dość wyraźnie pogłębiał się w dziedzinie usług SPA. Jeszcze jest jedna ważna, narodowa kwestia, a mianowicie nasze wyobrażenie o luksusie. Nasze miejskie SPA rozwijają się tylko i wyłącznie w tych dużych aglomeracjach przede wszystkim dlatego, że mieszkają tam ludzie, których stać na zabiegi, ale jednocześnie nie mają wiele czasu, aby często wyjeżdżać poza miasto w celu skorzystania z usług. Wówczas przeciętny klient SPA wybierze jednakże kilkudniowy wypad za miasto, gdzie będzie mógł bardziej szybko oderwać się od codzienności, co wydaje mu się odpowiednią wartością dodaną dla całego przedsięwzięcia. Jest niezaprzeczalnie, że holizm jak i zabiegów i całej oferty będzie się znacznie pogłębiał i integrował większą część usług na rynku.

@ Copyright 2018