Najlepsze słuchawki do call center

2019-06-06

Słuchawki do call center to stosunkowo trudny temat. Choć na rynku jest ich dostępnych naprawdę sporo, to ostateczny wybór wcale nie jest taki łatwy. Należy bowiem pamiętać, że słuchawki do call center wykorzystywane są przez pracowników niemal przez całą zmianę od poniedziałku do piątku. Dlatego zanim wybierzesz słuchawki do call center https://www.axium.pl/oferta/sluchawki-naglowne/, weź pod uwagę kilka istotnych kwestii, które ostatecznie mogą pomóc ci w wyborze. Pamiętaj, że jako szef musisz dbać o zadowolenie swoich pracowników - to po pierwsze etyczne, a po drugie przekłada się na twoje zyski.


Jakie słuchawki do call center?

Jeśli profesjonalne słuchawki do call center w twojej firmie mają być używane od rana do wieczora, musisz zadbać o kilka podstawowych kwestii. Pierwszą z nich jest trwałość słuchawek. Muszą być odpowiednio odporne na uszkodzenia mechaniczne, dlatego najlepsze będą słuchawki do call center wykonane ze wzmacnianych tworzyw. Poza tym liczy się wygoda, dlatego słuchawki do call center powinny być nagłowne. Dlaczego? Ich wygodny pałąk ma cały szereg zalet, które z pewnością docenią pracownicy call center. Przede wszystkim dzięki niemu słuchawki stabilnie trzymają się na głowie i nie zsuwają się podczas rozmowy, co mogłoby sprawić, że konsultant zostanie odebrany jako niepoważny pracownik. Pałąk jest też dodatkowym wsparciem dla ich wytrzymałości. Sprawia on również, że stają się bardzo wygodne. W każdej chwili pracownik może zdecydować się na przewieszenie ich sobie na szyi, dzięki czemu zyskuje pełną swobodę ruchów głową.

Słuchawki do call center, w którym pracuje naprawdę sporo osób i wszystkie znajdują się na tzw. open space, powinny być dwuuszne. Dzięki temu telemarketer może skupić się na rozmowie z klientem bez rozpraszania się hałasem panującym w biurze. Gdy telemarketer dobrze słyszy klienta, ten czuje się odpowiednio potraktowany. Słuchawki do call center jednouszne mogą sprawdzić się w niewielkim biurze obsługi klienta, w którym na co dzień raczej panuje spokój.

Jaki mikrofon mają mieć słuchawki do call center?

Niezależnie od tego, w jakiej branży pracuje twoje call center, zawsze najważniejszy tam jest klient. To on zatem ma być zadowolony z przebiegu rozmowy. I z pewnością ułatwi mu to dobre zaplecze techniczne, a w tym również słuchawki do call center wyposażone w odpowiedni mikrofon. Znacznie łatwiej bowiem rozmawiać z telemarketerem, którego po prostu dobrze słychać.

Słuchawki do call center powinny regulować odpowiednio ilość szumów dochodzących z zewnątrz. Co więcej, ich zadaniem jest doskonałe niemal zebranie głosu pracownika i przekazanie go w odpowiedniej głośności klientowi. Istotna będzie również możliwość regulacji mikrofonu. Zanim zatem wybierzesz słuchawki do call center, upewnij się również , jaka jest czułość wbudowanego w nie mikrofonu.

@ Copyright 2018